اتوکلاو دندانپزشکی / استریل کننده های دندانی

اتوکلاو کلاس B، N برای کلینیک دندانپزشکی عالی است

این اتوکلاوها استریلیزاسیون سریع و ایمن را ابداع می کنند. آنها یک راه حل عالی برای عقیم سازی در کلینیک های دندانپزشکی هستند. اتوکلاوها در حجم های مختلف لیتری هستند که برای دندانپزشکی مناسب هستند اتوکلاو کلاس N که 16 لیتری است که عملیات ضدعفونی سریع را انجام می دهد.

دارای گزینه 3 برنامه اندازه گیری آب است. برای استریل کردن مایعات و استریل کردن ظروف بسته بندی نشده، ظروف پر و توخالی مناسب است. دارای توان 1900 وات

بیشتر بخوانید: دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

 

اتوکلاو دیگری که برای رشته دندانپزشکی مناسب است اتوکلاو کلاس B است که 16 لیتر و ابعاد داخلی: قطر 230 میلی متر، عمق 360 میلی متر است. با توان 2000 وات

نگهداری اتوکلاوها آسان، استفاده راحت و مخصوصاً برای استریل کردن وسایل دندانپزشکی مناسب است.

بیشتر بخوانید: کاور آستین اسپان باند

روند کار اتوکلاو

بخار داغ لایه پروتئین را از بین می برد و باعث آسیب به باکتری ها و در نتیجه حالت استریل می شود. عملکرد اتوکلاو به گونه ای است که بخار بخار پرفشار باکتری ها و عفونت هایی که باعث عقیمی دستگاه می شود را از بین می برد. برای مشاوره و راهنمایی حرفه ای در انتخاب اتوکلاو می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تولید کننده روپوش بیمارستانی

استریل کننده های دندان

استفاده از اتوکلاو برای ضدعفونی و نظافت در کلینیک های دندانپزشکی مهم است. پس از هر بار استفاده از ضد عفونی ابزارها اطمینان حاصل کنید تا از انتقال باکتری از افراد به افراد جلوگیری شود. کلینیک و بیماران خود را حفظ کنید.