تیغ جراحی ایرانی آلمانی

انواع تیغ جراحی یکی از ضروری ترین وسایل برای کلینیک ها و بیمارستان ها می باشند که در عمل های سرپایی و همچنین عمل های طولانی از آن استفاده می شود. مهندسان توانسته اند بهترین نوع تیغ جراحی ایرانی را تولید نمایند که کیفیت آن مورد استقبال کشورهای مختلف نیز قرار گرفته است. از آنجایی که تیغ جراحی ایرانی کاربرد و کیفیت بالایی دارد، بنابراین توانسته‌ایم در بازار خارجی نیز نسبت به رقیبان مشتریان بیشتری را جذب نماییم. البته انواع تیغ جراحی ایرانی و آلمانی در سایز بندی های مختلفی تولید می شوند.

تیغ جراحی ایرانی آلمانی

شماره تیغ های جراحی

شماره تیغ های جراحی تیغ جراحی از مواد استریل کربن تولید می شود. برخی از تیغ ها به صورت چند کاره بوده و همچنین برخی دیگر به صورت یک بار مصرف می باشد.

انتخاب تیغ جراحی مناسب تاثیر بسیار عالی بر موفقیت پزشکان در حین عمل های جراحی دارد. در ادامه مطلب می خواهیم به شماره های تیغ جراحی بپردازیم؛

تیغ جراحی شماره ۱۰؛ در هنگام مشاهده این نوع تیغ جراحی شاهد منحنی کوچک در قسمت انتهایی آن خواهیم. عموماً از این نوع تیغ جراحی برای عمل های سرپایی و همچنین ایجاد شکاف در قسمت پوست و عضلات استفاده می شود.

به طور کلی در کلینیک ها نیز برای عمل کاشت مو، برداشتن شریان رادیان، جراحی توراکس از تیغ شماره ۱۰ استفاده می نمایند‌

البته کاربرد تیغ شماره ۱۰ فقط مربوط به عمل های جراحی نمی باشد. جالب است بدانید که از تیغ جراحی شماره ۱۰ در صنعت های مختلف از جمله برش کاری بر روی چوب ها نیز استفاده می شود.

تیغ جراحی شماره ۱۱؛ مهمترین ویژگی و شاخصه این نوع تیغ جراحی داشتن قدرت برش بسیار بالا می باشد و در علم پزشکی نیز به عنوان تیزترین تیغ جراحی شناخته می‌شود.

عموما از این تیغ برای انجام عمل های عروقی و همچنین حجامت در کلینیک ها استفاده می شود، به طور کلی می توان گفت برای ایجاد برش های سطحی عموماً از تیغ جراحی شماره ۱۱ استفاده می کنند و کاربرد این محصول در سطح دنیا بسیار بالا می باشد.

تیغ جراحی شماره ۱۵؛ این تیغ یکی از حساس ترین نوع تیغ ها در عمل های جراحی می باشد. که عموما برای عمل های قلب باز و همچنین کلیه و کبد از این محصول استفاده می شود. از نظر ظاهری در قسمت انتهایی تیغ جراحی شماره ۱۵ شاهد انحنای کوچک خواهید بود. حساسیت استفاده از این تیغ جراحی بسیار بالا بوده و عموماً پزشکان جراح در اتاق های عمل از آن استفاده می نمایند.

برای استفاده از تیغ های جراحی در شماره های مختلف نیاز به دسته های متفاوتی می باشد در واقع می توان گفت هر نوع تیغ جراحی با نوع خاصی از دسته قابل استفاده می باشد.از این رو مهندسان پزشکی دسته های مخصوص تیغ جراحی را نیز در مدل های مختلف و متفاوت تولید نموده اند‌.

پس از استفاده از انواع تیغ های جراحی یکبار مصرف، این محصولات بازیافت می شوند از سوی دیگر تیغ های جراحی که چند بار مصرف می باشند از قسمت دسته آن جدا سازی شده و به وسیله محلول های شوینده و با دمای مخصوص استریل می گردند.

در پایان می‌توان گفت از جمله پر کاربرد ترین نوع تیغه های جراحی موارد زیر می باشند که هر پزشک متناسب با نیاز و همچنین نوع عمل جراحی از آن استفاده می کند؛

  • تیغ جراحی شماره ۱۰
  • تیغ جراحی شماره ۱۱
  • تیغ جراحی شماره ۱۲
  • تیغ جراحی شماره ۱۵
  • تیغ جراحی شماره ۲۰
  • تیغ جراحی شماره ۲۱
  • تیغ جراحی شماره ۲۲
  • تیغ جراحی شماره ۲۳
  • تیغ جراحی شماره ۲۴

از تیغ جراحی شماره ۲۴ برای ایجاد شکاف های بسیار عمیق استفاده می شود و عموما سایز آن نیز نسبت به دیگر تیغ های جراحی بزرگ تر می باشد.

تصاویر تیغ جراحی

تصاویر تیغ جراحی انواع تیغ جراحی تولید شده در این مرکز در رنگبندی و همچنین طرح های بسیار مختلفی می باشند.

در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در زمان تولید انواع تیغ جراحی پزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی مراحل تولید تیغ جراحی در این مرکز تحت نظر مهندسان پزشکی و همچنین به همکاری جراحان پزشکی صورت می گیرد.

مشاهده تصاویر تیغ جراحی قبل از خرید برای مشتریان حائز اهمیت می باشد امروزه با پیشرفت علم بیشتر مشتریان تمایل دارند که تیغ جراحی را به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده خریداری نمایند.

این مرکز به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع تیغ جراحی در طرح ها و مدل های مختلف اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده است.

از آنجایی که ما مشتریان بسیار زیادی در بازار داخلی و خارجی داریم برای دسترسی آسان تمامی مشتریان اقدام به ایجاد کاتالوگ اینترنتی نموده ایم و شما می توانید به راحتی در هر کجا که هستید با استفاده از گوشی تلفن همراه از مدل های جدید و متنوع تیغ جراحی دیدن نمایید.

به طور کلی برای انجام عمل های جراحی پیچیده نیاز به انواع مختلفی از تیغ های جراحی می باشد. بنابراین ما سعی نموده ایم تیغ های جراحی را به صورت تکی و همچنین در پک های کامل ارائه بدهیم که تهیه و خرید پک کامل تیغ جراحی از نظر اقتصادی نیز برای مشتریان مقرون به صرفه تر می باشد.

تیغ عمل جراحی

تیغ عمل جراحی در هنگام تهیه و خرید انواع تیغ عمل جراحی پزشکان باید نوع نیاز خود را در نظر بگیرند، برای استفاده از انواع تیغ جراحی چند بار مصرف حتما باید قسمت سری را تیز نمایید و با مواد استریل کننده قسمت تیغ آن را ضدعفونی نمایید.

البته شما نیز در هنگام تهیه و خرید تیغ عمل جراحی باید به جنس این محصول توجه داشته باشید هر چه جنس و کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در فرآیند تولید این محصولات بالاتر باشد، بنابراین کیفیت آن بیشتر خواهد بود.

مراکز درمانی و همچنین کلینیک ها می توانند به راحتی انواع تیغ عمل جراحی را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی تهیه کنند. تیغ های عمل جراحی تولید شده، شامل تیغ جراحی دسته ثابت و همچنین تیغ جراحی دسته متحرک می باشد.

این مرکز چندین سال در زمینه تولید انواع تیغ جراحی به وسیله موادی همچون برنج و همچنین استریل کربن فعالیت داشته و در زمینه ارائه و فروش کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

ما پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد تیغ عمل جراحی را به کشورهای همسایه صادر می‌نماییم که همین موضوع باعث افزایش ارزآوری به داخل کشور نیز شده است شما می توانید به راحتی با شماره های این مرکز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را درباره انواع تیغ عمل جراحی کسب نمایید. کارشناسان این مرکز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.