نخ موم شده

نخ دندان موم دار احتمالاً رایج ترین نوع نخ دندان است. دندانپزشکان و متخصصان بهداشت معمولاً از نخ های موم دار به دلیل دوام آن استفاده می کنند.

این نخ از ده ها رشته نایلون ریز تشکیل شده است که به صورت یک رشته به هم پیچیده شده اند. سپس رشته نایلونی با موم پوشانده می شود که به جلوگیری از خرد شدن یا شکستن رشته ها در حین استفاده کمک می کند. نقطه ضعف اصلی نخ اپیلاسیون این است که پوشش مومی باعث می شود که اگر دندان های شما به هم نزدیکتر باشند، قرار گرفتن در فضاهای تنگ بین دندان ها را سخت کند.

نخ موم نشده

مانند نخ موم شده، نخ موم نشده از یک رشته نایلونی تشکیل شده است، اما همانطور که از نام آن پیداست، نخ موم نشده با پوششی از موم به پایان نمی رسد. فقدان روکش موم باعث می‌شود که راحت‌تر بین دندان‌ها جا بیفتد و لغزش کند، اما محافظت از دست رفته موم به این معنی است که بسیار مستعد ساییدگی است.

هر دو نخ موم شده و بدون موم برای افرادی که دندان ها و لثه های نسبتا سالمی دارند عالی هستند – هر دو را امتحان کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید!

نخ دندان دوستدار محیط زیست

اگر می‌خواهید تأثیر خود را بر محیط زیست کاهش دهید، گزینه‌های نخ دندان دوستدار محیط زیست زیادی وجود دارد که با الیاف ابریشم یا بامبو ساخته شده‌اند. بسیاری از شرکت‌هایی که این نخ‌ها را می‌فروشند، ظروف قابل استفاده مجدد را نیز تهیه می‌کنند و مجدداً در بسته‌بندی‌های زیست تخریب‌پذیر ارسال می‌کنند، بنابراین می‌توانید هر بار که تمام می‌شود از ظروف پلاستیکی جدید استفاده نکنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام نوع نخ برای شما مناسب است، لطفاً همیشه با خیال راحت از ما بپرسید که در بازدید بعدی چه نخی را برای شما توصیه می کنیم. ما همیشه خوشحالیم که به شما توصیه هایی در مورد نحوه بهترین مراقبت از دندان های خود در خانه به صورت روزانه ارائه می دهیم.