فوم هیدروتک برای دارو در داروسازی استفاده می شود

و آنچه که فوم هیدروتک محققان دریافتند که اکثر افرادی که مورد مطالعه قرار گرفتند، سلسله مراتب را بر حسب اهرام یا نردبان تصور می کردند (اقلیتی کوچک آنها را به صورت دایره یا مربع تجسم می کردند).

در یک سلسله مراتب نردبانی یا ساختار طبقه بندی شده، هر عضو یک پله خاص را اشغال می کند. سلسله مراتب هرمی متمرکزتر است، با یک نفر در بالا و چندین نفر در سطوح پایین تر.

سیسکو غول شرکتی را در نظر بگیرید، یک هرم معمولی، در مقابل یک کسب و کار خشکشویی متوسط، با مالک در بالا و یک نفر در هر پله پایین تر، تا صندوقدار ابتدایی.

محققان استدلال کردند که اینها بسیار بیشتر از تصاویر خیالی هستند. تحقیقات روانشناختی مدتهاست که نشان داده است که افراد در پاسخ به بازنمایی ذهنی محیط خود فکر، احساس و عمل می کنند.

به طور شهودی، پیوند بین ادراک و رفتار از زمان‌های کتاب مقدس بیان شده است آن‌طور که انسان می‌اندیشد، او نیز چنین است یا در این مورد، او یا آنها.

برای درک بهتر اثرات عملی این تجسم ها، تیم یو پنج مطالعه را با 2951 نفر و 221 گروه محل کار انجام داد. آنها از میان استخرهای سراسری که توسط دانشگاه های سواحل غربی و شرقی آمریکا نظارت می شدند، انتخاب کردند.

فوم

این مطالعات در ایالات متحده و هلند انجام شد و شامل قومیت های متعدد، مردان و زنان، و گروه های درآمدی از دانشجویان کالج گرفته تا متخصصان باتجربه بود که سالانه بیش از 90000 دلار درآمد داشتند.

در مطالعه اول، تیم از شرکت کنندگان خواست تا شکلی را که به بهترین شکل بیانگر نحوه تفکر آنها در مورد سلسله مراتب است را نشان دهند: هرم، نردبان، دایره یا مربع. در مطالعه دوم، محققان کیفیت روابط اجتماعی را در گروه‌های مختلف اندازه‌گیری کردند.

از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا پاسخ‌های خود را به سوالاتی مانند آیا نیازهای شما در محل کار برآورده می‌شود؟ ارزیابی کنند. آیا از نظر اجتماعی احساس حمایت می کنید؟

در مطالعه سوم، محققان بر روی گروه‌های کاری حرفه‌ای، اندازه‌گیری کیفیت روابط، عملکرد گروه و احتمال مقایسه افراد خود با دیگران در گروه تمرکز کردند.

محققان دریافتند افرادی که گروه کاری خود را به عنوان یک نردبان درک می کردند، احتمال بیشتری داشت که رتبه و جایگاه خود را با دیگران مقایسه کنند.