تیغ جراحی حرفه ای + مشخصات بسته بندی عمده فله

بدون شک علم پزشکی، علم و حرفه ای می باشد که با جان انسان ها در ارتباط است و هرگونه ایراد و اشتباه در این مسیر می‌تواند تبعات زیادی را برای جان و مال افراد، اطرافیان آنها و همینطور دولت آن کشور ایجاد نماید.

به دلایل ذکر شده و اهمیت این امر لازم است تا تمامی وسایلی که در درمانگاه ها، کلینیک ها، مطب پزشکان و اتاق‌های عمل استفاده میشود، از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی های حاضر درست شده باشد و همچنین به طور کامل و به صورت بهداشتی و استریل به این مراکز تحویل داده شود و سلامت جامعه را تضمین نماید.

برای درک بیشتر این موضوع، مثال هایی را برای شما خواهیم زد: فرض کنید که فردی برای یک عمل ساده چشم مانند عمل آب مروارید یا کاتاراکت به بیمارستان مراجعه نموده و در حین عمل، به دلیل شرایط غیر بهداشتی مرکز موجود،عوامل عفونی وارد چشم وی شده و بعد از جراحی، بیمار دچار عفونت شدید چشمی شده که گاها منجر به تخلیه چشم و عوارض جبران ناپذیری برای وی می شود.

همچنین فرض کنید فردی برای یک آپاندیسیت ساده و یا یک جراحی کیسه صفرای روتین به بیمارستان مراجعه نموده و به دلیل هرگونه اختلال در عمل وی، پس از عمل و چند روز بعد از آن دچار عفونت منتشر شکم شده و این عفونت می‌تواند ماهها و سالها بیمار را درگیر کند و او را به بیمارستان های مختلف بکشاند.

یکی از وسایلی که در علم پزشکی، به خصوص در اتاق‌های عمل کاربرد بسیار فراوانی دارد و روزبه‌روز به کاربرد های آن افزوده می شود، تیغ جراحی می باشد، که در زبان فرانسوی به آن بیستوری و در زبان انگلیسی نیز به آن اسکالپل گفته می شود.

در حال حاضر به دلیل پیشرفت شگفت‌انگیز علم پزشکی، افزایش جراحی ها، پیشرفته شدن اتاق های عمل و همچنین افزایش سرعت عمل های جراحی، نیاز به این محصول به طور روز افزونی در حال افزایش می باشد و به همین خاطر نیز برندها و شرکت های مختلفی در خارج و داخل کشور در حال تولید این ماده مهم و کاربردی در علم پزشکی می باشند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که خریداران محترم همواره باید در خرید این کالا نهایت دقت و توجه خود را به خرج دهند زیرا این محصول، وسیله ای است که در صورت هرگونه ایراد می تواند تبعات جبران ناپذیری را به وجود آورد و به همین خاطر باید از بهترین مراکز موجود و همچنین بهترین برندها آن را تهیه نمود.

استفاده از تیغ جراحی علاوه بر اتاق عمل و کالبد شکافی، در سایر صنایع نیز کاربرد فراوانی دارد به گونه ای که در صنایع دستی مانند منبت کاری و حکاکی روی وسایل مختلف، تیغ بیستوری البته به صورت غیر استریل، استفاده های بسیار زیادی دارد و برای ظرافت و زیبایی کار خود، آن را به کار می برند.

تاریخچه استفاده از تیغ جراحی به سالیان بسیار گذشته بازمی‌گردد، زمانی که انسان ها مجبور بودند برای ساختن این تیغ ها از جنس فلز نقره استفاده کند و می‌دانید که فلز نقره در دنیای کنونی یک فلز گران قیمت محسوب شده و تولید تیغ های جراحی نقره مقرون به صرفه نمی باشد.

در زمان های قدیم، به دلیل اینکه عمل های کمی انجام می شد و همچنین علم پزشکی پیشرفت آن چنانی نداشت، افراد می‌توانستند این کار را انجام دهند و تیغ های نقره را تولید کنند. همچنین برای استریل کردن آن نیز از حرارت استفاده می‌شد که خود این کار موجب انتقال عفونت به بیمار و عوارض مختلف پس از عمل برای وی می شد.

مشخصات تیغ جراحی حرفه ای به این صورت می باشد، از استیل ضد زنگ و استیل حرارت دیده تولید شده تا آن را برای مصارف مهم خود آماده نماید، البته به دلیل کاربردهای فراوان این محصول، در هر حیطه و رشته‌ ای، باید تیغ مناسب به خود را داشته باشند، به طور مثال تیغ هایی از جنس الماس، سرامیک و یا تیتانیوم نیز موجود می باشد که بسته به مصارف خود از این جنس ها تولید خواهند شد و تشخیص این امر به عهده متخصصان و جراحان گرامی می باشد.

در حال حاضر، استریل کردن تیغ های جراحی در بیمارستان ها به روش سرد انجام می‌شود و مانند سال های گذشته، از حرارت و گرما در این کار استفاده نمی گردد. این کار باعث آسیب نرسیدن به تیغ و بهبود کیفیت خدمات می شود، همچنین باعث می شود تیغ های جراحی کند نشوند و بتوان از آنها به طور موثری استفاده نمود.

تیغ های جراحی را می توان به دو دسته عمده تیغ های یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی نمود، البته لازم به ذکر است که در پزشکی از تیغ های چند بار مصرف استفاده نمی شود و همه تیغ های مصرفی از نوع یکبار مصرف میباشند، موارد مصرف تیغ های یکبار مصرف، در سایر مشاغل می باشد.

برای کاربرد مناسب از تیغ جراحی، نیاز به دسته مناسب آن که دسته اسکالپل نامیده می شود، خواهید داشت. دسته اسکالپل معمولا از جنس استیل ضدزنگ بوده و در ظرافتی خاص تولید شده تا جراحان در استفاده از آن راحت باشند.

دسته تیغ های جراحی، سایز های مختلفی داشته و از 1تا7 تولید می شوند که هرچه سایز تیغ کوچکتر باشد، دسته تولیدی پهن تر خواهد بود.دسته بیستوری شماره 7، کاربرد بیشتری داشته و رایج ترین نوع در مصارف پزشکی می باشد.

پس از آنکه این کالای مهم تولید گردید، نیاز است تا آن را در بسته بندی های مناسب، بسته بندی نموده و به مقصد نهایی مد نظر ارسال نمایند.

عوامل متعددی می‌توانند قیمت تیغ های جراحی را تحت تاثیر قرار دهد، به طور مثال هرچه فاصله کشور مقصد از شرکت تولیدکننده دورتر باشد، طبیعتاً هزینه پرداختی نیز افزایش خواهد یافت، همچنین به دلیل اینکه بهترین برندهای تیغ های جراحی در کشورهای خارجی تولید می شود، تغییرات بازار ارز به صورت شگفت انگیزی می تواند روی قیمت نهایی تاثیر بگذارد، شرکت تولید کننده و اعتبار و کیفیت محصولاتی که در این سال‌ها تولید نموده است نیز از جمله عوامل مهم در قیمت نهایی تیغ های جراحی که وارد بازار می‌شوند، می باشد.

تیغ جراحی حرفه ای + مشخصات بسته بندی عمده فله

فروش تیغ جراحی بیستوری

فروش تیغ جراحی بیستوری برای خرید تیغ های اسکالپل، راه های مختلفی پیش روی شماست، می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش و نمایندگی برندهای تولید کننده آن در سراسر کشور، این کار انجام دهید و یا به روش اینترنتی و از طریق سایت های معتبری که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند و همچنین مشورت کردن با متخصصان، به پرسش های خود پاسخ داده و در نهایت خریدی موفق انجام دهید.

افرادی که تمایل به فعالیت در زمینه فروش این محصول دارند نیز به راحتی می توانند با تولید کننده محترم و نمایندگی های مجاز آن شرکت، وارد همکاری شوند و علاوه بر رفع دغدغه مردم، درآمد مناسبی کسب نمایند. این کار در شهر های پرجمعیت، گزینه ی خوبی به نظر می رسد.

تیغ جراحی تیز

تیغ جراحی تیز تیغ های جراحی، بسیار تیز و برنده میباشند و در سایزهای متنوعی به بازار عرضه می گردند که جراحان محترم بر اساس عمق منطقه مورد نظر برای جراحی، از سایزهای مناسب تیغ جراحی استفاده خواهند نمود.

به دلیل برنده بودن و خطری که برای کادر درمان دارد، به منظور وصل کردن تیغ به دسته همواره از سوزن گیر استفاده کرده و تیغ و دسته را در هم ادغام نمایید.

برای خارج سازی تیغ نیز باید با احتیاط لازم، آن را به سمت پایین گرفته و مجددا با سوزن گیر خارج نمایید. تیغی که جدا شده را در باکس های مخصوص اتاق عمل بیندازید.

بسته بندی تیغ جراحی حرفه ای

بسته بندی تیغ جراحی حرفه ای نحوه بسته بندی تیغ های اسکالپل بسیار مهم می‌باشد زیرا هرگونه نقصان در این بسته بندی ها باعث ارسال نامطمئن این کالاها می می شود و می تواند منجر به آسیب به اعتبار برند تولید کننده آن شود، در نهایت نیز مشتریان از خرید آن امتناع می ورزند و یا اگر هم آن را خریداری نمایند، باعث عوارض جبران ناپذیری برای بیماران خواهد شد.

نحوه بسته بندی انواع مختلف تیغ، با یگدیگر متفاوت می باشد و تیغ هایی که کاربرد درمانی دارند، به روش های مطمئن، در بسته های کوچک و محکم، بسته بندی گردیده و پس از بررسی صحت این کار، ارسال می گردند.

بسته بندی تیغ های غیراستریل، نیاز به دقت مشابه نوع استریل ندارد ولی بازهم به دلیل تیز بودن این تیغ ها، باید به صورت کامل پوشانده شده و بسته های محکمی را برای آن ها در نظر بگیریم.

تیغ جراحی حرفه ای

تیغ جراحی حرفه ای هر تیغی مناسب استفاده در علم پزشکی و بیمارستانها نمی باشد، زیرا همانگونه که ذکر گردید تیغ های جراحی کاربردها و مصارف گوناگون دیگری نیز دارند، به طور مثال فارغ التحصیلان رشته های مهندسی مانند مهندسی عمران و معماری، برای برش وسایل خود از آن استفاده می نمایند، همچنین در هنرهای دستی ظریف نیز نیاز بسیار شدیدی به این تیغ ها می باشد.

تیغ جراحی مناسب، باید از زمان تولید تا بسته بندی و ارسال تحت نظر ناظرين محترم باشد تا محصول نهایی کارایی و برندگی لازم را داشته باشد و جراحی های مهم را با مشکل رو به رو نکند.

جنس این محصول، همواره باید از مواد پایدار و مرغوب باشد که بتوان با اطمینان خاطر به وسیله آن برش های مختلفی را ایجاد نمود.

خرید عمده تیغ جراحی تهران

خرید عمده تیغ جراحی تهران خریداران تیغ بیستوری را می توان به دو گروه کلی تقسیم نمود، خریدارانی که از طرف بیمارستان ها و نهادهای وابسته به آن نیاز به تامین کالا در حجم های زیاد و عمده دارند و همچنین افرادی که نیاز زیادی به این کالا نداشته و آن را به صورت جزئی و برای مصارف شخصی و صنایع دیگر تأمین می کنند.

باید ذکر نمود که مصارف بیمارستانی معمولاً تیغ های استریل و مصارف غیر بیمارستانی تیغ های غیر استریل را خریداری می نمایند، اما در هر دو روش بسیار مهم است که شما تیغ بیستوری را از طریق توزیع کننده مطمئن خریداری نمایید و باعث اطمینان خاطر خود و افرادی که با این وسیله در ارتباط هستند، شوید.

خریدارانی که قصد تأمین عمده این کالا را در شهر تهران دارند، می توانند به راحتی به مجموعه ما اعتماد نموده و با مشورت گرفتن از کارشناسان باتجربه، بهترین خرید خود را انجام دهند.

تولید تیغ جراحی

تولید تیغ جراحی سازنده های متعددی در سراسر جهان، در این محیط مشغول هستند و همواره تیغ های جراحی با کیفیتی را به بازار عرضه می نمایند تا علاوه بر نیازهای کشور خودشان، بتوانند نیازهای سراسر جهان را نیز تامین کنند.

برند های مطرحی در تولید تیغ جراحی وجود دارد که توانسته اند حجم عظیمی از نیازهای افراد را تأمین نمایند و بازار جهانی را به دست خود بگیرند.

فرایند تولید تیغ های حرفه ای جراحی، بسیار بااهمیت می باشد زیرا پیشرفت هر کشور در علم پزشکی منجر به جذب بیماران بسیار زیادی از سراسر جهان به آن منطقه خواهد شد، این امر علاوه بر گسترش روز افزون علم آن کشور، باعث درآمد زایی فعال حرفه های مختلف نیز خواهد شد.

به همین دلیل کشورهای پرقدرت جهان در تلاش فراوان برای تولید این محصول کاربردی اتاق های عمل می باشند و همواره شاهد افزایش تولید کنندگان محترم در این زمینه می باشیم.

تیغ جراحی شماره ۱۰ ۱۵ ۱۲

تیغ جراحی شماره ۱۰ ۱۵ ۱۲ سایزهای مختلف تیغ بیستوری به شرح زیر می باشد :

. تیغ شماره 10: این سایز مناسب مصرف در جراحی های بسیار ظریف مثل کاشت ابرو، کاشت مو و همچنین در صنایعی مانند حکاکی و منبت کاری میباشد.

. تیغ شماره 11 : این سایز از تیغ نیز جزو سایز های ظریف محسوب شده و مناسب برش های ظریف اتاق عمل از جمله برش های سطح شکم و سایر مناطق میباشد.

. تیغ شماره 12:اگر تاکنون در اتاق‌های عمل حضور یافته باشید، خواهید دید که تیغ شماره ۱۲ بسیار پرکاربرد می باشد زیرا لبه آن دارای یک برآمدگی می باشد که از این نظر از سایر تیغ ها، تمایز می یابد. جراح به وسیله آن می‌تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه سطح مورد نظر را برش دهد و اسکار نهایی نیز یک بافت تمیز و ظریف خواهد بود.

. تیغ شماره 15:زمانی که جراح محترم نیاز به ایجاد برش های قوسی و منحنی شکل دارد، لازم است تا از تیغ شماره ۱۵ استفاده نماید.

. تیغ شماره 20: این سایز، کاربرد های گوناگونی را در اتاق عمل دارد و برای برش های بزرگتر و سطوح وسیع تر از آن استفاده می گردد.

تیغ های شماره 23،22،21 و24 نیز وجود دارند که بر اساس محل مورد نظر، انتخاب گردیده و توسط جراحان استفاده می شوند.

در نهایت، توصیه کارشناسان ما به دوستان عزیز این است که اگر به هر نحوی با این محصول در تماس هستید، ایمنی شغلی خود را حفظ نمایید، همچنین در مراکز درمانی، دقت فراوانی در زمان اتصال و جداسازی تیغ از دسته، به خرج دهید تا آسیبی به شما وارد نگردد.