تیغ جراحی اسکالپل بیستوری

نیشتر یا همان تیغ اسکالپل بیستوری یک تیغ جراحی است که بسیار برنده است و برای کاربرد فروان از جمله: کالبدشکافی، جراحی بدن، حجامت و یا در صنایع دستی نیز کاربردی باشند. اسکالپل به صورت یکبار مصرف و یا به صورت همیشگی می باشد از نظر جنس تفاوت بسیار زیادی دارد. این تیغ را می توان تعویض کنید و یا تمیز نمایید این تیغ به خاطر اینکه در زبان فرانسوی بیستوری خوانده می شود به آن تیغ اسکالپل بیستوری نیز می گویند.که در اشکال مختلف نیز می باشد جنس این وسیله برنجی و استیل کربن است. اسکالپل دارای تیغه ها و دسته ها و سایز های گوناگونی هستند که با توجه به کاربردی هایی که دارد و با توجه به عمق ناحیه عمل و جراحی از چاقوی مناسب استفاده می کنند. تیغ جراحی اسکالپل بیستوری مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و به همین خاطر با شماره گذاری هایی که دارد آن را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید این تیغ جراحی قیمت بسیار مناسبی دارد و کاملا بهداشتی می باشد.

تیغ جراحی اسکالپل بیستوری

شماره تیغ جراحی برای حجامت

شماره تیغ جراحی برای حجامت همانطور که می‌ دانید حجامت یکی از کار های معروفی می باشد که در طب سنتی به آن توصیه زیادی کرده‌ اند که برای از بین بردن بیماری های مختلف می‌ توان آن انجام دهید. حجامت باعث از بین رفتن بیماری های مختلف عفونی می گردد و همچنین خون افراد را سالم تر می کند برای انجام حجامت باید وسایل مورد نیاز باشد تا بتوانید یک حجامت کاملاً بهداشتی و همچنین تمیزی را داشته باشید و بدون هیچ نگرانی و دردی آن را تجربه کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم درباره شماره تیغ جراحی برای حجامت مطالبی را عرضه نماییم که شامل موارد زیر می باشد. از آنجایی که برای جراحی حجامت نباید عمق زیادی را برش زد و به همین خاطر شماره این این تیغ جراحی ۱۱ می باشد شیار های بسیار کوچکی را می‌ توانید در عمل ایجاد نمایید. حجامت با تیغ جراحی ۱۱ انجام می گیرد.

به همین خاطر این شیارها بسیار یکدست می باشند و همچنین خیلی عمیق هستند و بیشتر افراد به مدت یک روز می توانند تمام کارهای روزانه خود را انجام دهند. تیغ جراحی حجامت در بسته بندی های مختلف می باشد که می توانید آن را خریداری کنید. این تیغ حجامت را می توانید به راحتی مورد شستشو قرار دهید و یا به صورت یکبار مصرف می باشد که آن را دور بیندازید تیغ حجامت شماره ۱۱ کیفیت بسیار بالایی دارد و از جنس استیل کربن می باشد و خریداران می توانند اینترنتی آن را در بسته بندی ۱۰۰ عددی نیز به دست بیاورند و مورد استفاده قرار دهند.

تیزترین تیغ جراحی

تیزترین تیغ جراحی تیغ جراحی استیل ضد زنگ و فولاد کربن ساخته شده که از طریق پوستی، عملیات حرارتی، آسیاب و فرآیند های برش و غیره پزشکی با شفافیت و مقاومت بسیار بالایی نیز ارائه داده می‌ شود و پس از بسته بندی محصولات با استفاده از اشعه گرما برای یکبار مصرف بالینی استریل می شوند. تیغ بیستوری برای جراحی و برش پوست استفاده می شود که از زمان شروع طراحی مدرن استفاده می شود برای ایجاد برش های پوستی، تشریح بافت ها و انواع روش های جراحی استفاده می شود.

تیغ جراحی شماره های مختلفی دارند که برای انواع جراحی چشم، بینی، حجامت، دندانپزشکی و یا برای شریان های قلبی مورد استفاده قرار می گیرد. این تیغ های جراحی اهمیت حیاتی دارند و از بالاترین استانداردها نیز برخوردار می باشد که برای برش موثر بافت انسان مورد استفاده قرار می گیرد به خاطر داشتن تیرهای چاقوی زراعی مناسب برای عمل های خاص می توانید انتقادات زیادی در موفقیت تیم جراحی ایجاد نمایید و بهترین نتیجه را داشته باشید و به بیماران این تضمین را بدهید که با این تیغه ها می توانید یک عمل جراحی فوق پیشرفته را به سرانجام برسانید.

یکی از تیز ترین تیغه جراحی شماره ۱۰ می باشد که بیشتر افراد برای عمل های قلب و عروق و آندوسکوپی و همچنین چشم از آن استفاده می کنند و به مهارت جمعی تیم جراحی بسیار و سرعت عمل را بسیار زیاد می کند. این تیغه یک لبه برش منحنی دارد که به طور کلی برای ایجاد برش های کوچک در پوست و عضلات استفاده می شود و برای جراحی تخصصی نیز مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. این تیغ جراحی با کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت مناسبی دارد و می‌توانید در بسته بندی چند عددی از آن استفاده نمایید و از ویژگی هایی که دارد نهایت بهره را ببرید.

تیغ جراحی دندان

تیغ جراحی دندان دندانپزشکی یکی از شغل هایی می باشد که امروزه افراد زیادی به آن مراجعه می کنند و دندان های مختلف خود را به دست دندانپزشک می گذارند تا بتوانند یک دندان سالم داشته باشند برای اینکه در یک دندانپزشکی موفق باشید باید از وسایل کاملا مناسب استفاده نمایید تا بتوانید بهترین جراحی را بر روی دندان انجام دهید یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در جراحی تیغ آن است که در ادامه این مقاله قصد داریم درباره ی تیغ جراحی دندان مطالبی را عرضه نماییم که شامل موارد زیر می باشد.

تیغ جراحی دندان شماره ۱۲ می باشد که می توانید آن را در دندان استفاده نمایید و یک عمق بسیار کوچک به وجود بیاورید و دندان عقل را جراحی نمایید نحوه کار گردین تیغ به راحتی آن را در دست بگیرد و از آن استفاده نماید این تیغ دارای جنس بسیار مقاوم و بهداشتی از جمله استیل کربن و برنجی نیز می باشد که با توجه به قیمت و همچنین با توجه به سایز های مختلف می توانید آن را تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

برای اینکه بتوانید تیغ جراحی دندان را به دست بیاورید لازم نیست به صورت حضوری اقدام کنید کافیست به صورت اینترنتی نیز پیش قدم شوید و با کارشناسان فروش که در این حیطه فعالیت می کنند ارتباط مستقیم داشته باشید تا بتوانید تیغ جراحی را ببینید و سپس با قیمت بسیار مناسب آن را تهیه کنید این تیغه کیفیت بسیار بالایی دارد و با قیمت بسیار مناسب و استثنایی که دارد می توانید در هر نقطه از ایران که هستید آن را سفارش دهید تا به دست شما برسد با خرید این تیغ جراحی دندان می توانید این اطمینان را داشته باشید که بسیار مرغوب می باشد و خواهان زیادی دارد.