تیغ جراحی اتاق عمل چشم پزشکی

تیغ جراحی اتاق عمل چشم پزشکی با کیفیت ممتاز و کم ترین قیمت ها عرضه می شود می توان از نقاط مختلف کشور و بازارهای خارجی با سفارش تیغ از مراکز معتبر محصول را با بالاترین درجه کیفی و تخفیف بی نظیر خریداری کرد. از راه های دور و نقاط مختلف می توانید به راحتی و در زمان کمی تیغ را خریداری کنید محصول از طریق این شرکت، با کم ترین قیمت به فروش می رسد. این مرکز، کالا را از شرکت تولیدکننده مستقیم به بازارهای مصرف ارائه داده و به دست مشتری می رساند بنابراین کالا با قیمت هایی که توسط تولیدی ارائه می شوند به فروش می رسد و کالایی با اصالت و ارزان است که مشتریان بی شماری دارد.

این تیغ ها علاوه بر داخل کشور در بازارهای جهانی نیز شهرت دارند و به فروش بالایی می رسند صادرات تیغ به نقاط مختلف دنیا صورت می گیرد محصول به دلیل کیفیت بالا خریداران زیادی در خارج از کشور دارد و محصولی صادراتی است.

تیغ جراحی اتاق عمل چشم پزشکی

عکس تیغ جراحی

عکس تیغ جراحی عکس انواع تیغ جراحی را می توانید در این سایت ببینید این سایت نمونه های جدید و با کیفیت محصول را ارائه می دهد این تیغ های جراحی در اتاق‌های عمل موارد استفاده زیادی دارند و باید در خرید آن ها بسیار دقت کرده و جنسی اصل و درجه یک را خریداری نمود تیغ‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و بر اساس شماره دسته بندی می شوند برای جراحی های مختلف از انواع این تیغه ها بهره می برند برای خرید تیغ باید کاملاً دقت کرده و باید نوع و جنس آن را مد نظر داشته باشید همچنین دسته تیغ باید بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طراحی بسیار کاربردی و مناسبی داشته باشد باید طبق نوع کاربرد و نوع نیاز خود تیغ را خریداری کنید چون نوع تیغه و دسته آن متفاوت بوده و تنوع زیادی دارند.

این تیغ‌ها بسیار استاندارد و مورد تایید کارشناسان می باشند و به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده عرضه می‌شوند برخی از نمونه های تیغ هم برای جراحی و هم برای بخیه زدن استفاده می شود در انواع کالبد شکافی ها از این تیغ ها بهره می برند. تیغه جراحی باید بسیار محکم و بادوام باشد و جراح بتواند بسیار راحت و سریع و آسان با آن کار کند برخی از انواع تیغ ها برای حجامت به کار می روند هنگام خرید به نوع بسته بندی تیغ توجه کنید و تیغ باید بسته بندی تجاری و معتبر داشته و بر روی بسته بندی نیز اطلاعات مختلف کالا مانند نوع تیغ و شماره آن، نشان تایید و استاندارد و مشخصات دیگر به صورت کامل درج شود.

این تیغ ها ساخته شده از بهترین مواد استیل می باشند و از بهترین فلز برای ساخت آن ها بهره می‌برند بنابراین ضد زنگ زدگی می باشند تیغ ها ضد خوردگی و ضد پوسیدگی بوده و طی زمان های طولانی از آسیب های مختلف در امان مانده و محافظت می شوند برخی از این تیغ ها برای برش های پوستی، تشریح بافت و برای انواع روش های جراحی به کار می روند این تیغ‌ها اهمیت حیاتی دارند و باید بالاترین استانداردها را داشته باشند. میزان تیزی تیغ و کیفیت آن باید منحصر به فرد بوده و شکل خاص داشته باشد در واقع تیغ جراحی خوب باعث بهترین عمل موفقیت آمیز می شود و بهترین نتیجه را رقم می دهد.

تیغ ها در انواع جراحی‌های قلب و عروق، جراحی های چشم و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند این تیغ ها دارای مزایای مختلفی می باشند برخی دیگر از مدل‌های این تیغ برای برش های ظریف و سطحی بر بدن بیمار استفاده می شوند برخی تیغ ها ضخیم تر و برخی نازک تر هستند تیغ ها همگی مورد تایید بوده و بسته به نوع کاربرد در اندازه و سایزهای مختلف ارائه می‌شوند جنسی اصل و درجه یک دارند ضخامت آن ها بسیار خوب است بنابراین به هیچ عنوان دچار شکستگی نشده و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند کار کردن با این تیغ‌ها بسیار راحت است.

این تیغ ها بهترین انتخاب هستند از این تیغ ها در انواع مدل ها برای انواع جراحی بهره می برند طول عمر آن ها بسیار طولانی است برای ساخت تیغ ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه بهره می برند و کیفیت تیغ ها در معرض انواع شرایط و آسیب ها هیچ گونه تغییری نمی‌کند.

طراحی این تیغ ها بسیار منحصر به فرد است و ضد خراش می باشند علاوه بر آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم هستند و پایداری زیادی در برابر گرما و سرما دارند. برای تولید این تیغ ها از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و طراحی آن ها و جنس تیغ بسیار با کیفیت و درجه یک است همچنین اندازه های مناسب و استانداردی دارند و به تایید کارشناسان رسیده است تیغ ها در شرایط مختلف بالاترین کارایی و عملکرد را دارند و در برابر فشار و برخورد اجسام و انواع عوامل آسیب زا نیز پایداری و دوام زیادی دارند.

جدیدترین انواع تیغ جراحی برای مصارف مختلف با بالاترین کیفیت ارائه می شود این محصول مرغوب و اصل است کیفیت آن ممتاز بوده و میزان استقامت زیادی در شرایط مختلف دارد، همچنین دوام و پایداری تیغ در زمان های طولانی مزیت بارز آن است که به راحتی شکسته نمی شود. تیغ ها بسیار بهداشتی و استریلیزه هستند ایمنی آن ها بی نظیر است و طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارند طی قرار گرفتن در برابر شرایط مختلف فرسوده و پوسیده نمی شوند.

تیغ جراحی سزارین

تیغ جراحی سزارین این تیغ جراحی برای انجام انواع عمل های سزارین به کار گرفته می‌شود دارای دسته ای بسیار کاربردی است این تیغ دارای کارکرد خاصی است و نمونه‌های قابل تعویض تیغ را ارائه می دهند که پس از مصرف می توان تیغ کارکرده را عوض کرد این تیغ در اندازه ها و سایزهای مختلف با انواع شماره ها ارائه می شود دارای لبه هایی با برش منحنی است که این لبه ها به صورت مخصوص برای برش رحم در عمل های سزارین استفاده می شوند که از ایجاد آسیب و زخم در اندام های جنین جلوگیری می‌کنند جراح می تواند با استفاده از این تیغ با بالاترین امنیت عمل سزارین را انجام دهد.

نوک انتهایی محافظ تیغه به جراح اطمینان می دهد که وارد پایین ترین قسمت سگمنت رحم شود طراحی بسیار خوب دسته تیغه باعث می شود که جراح با اطمینان کامل تیغ را در دست گرفته و تحت هر شرایطی هنگام عمل جراحی تیغه محکم در دست قرار گرفته و جراح می‌تواند به خوبی به آن تسلط کافی داشته باشد. با استفاده از این تیغه ریسک ایجاد آسیب به جنین و پارگی به صفر می رسد و میزان امنیت بسیار بالایی برای جراح، مادر و جنین به وجود می آورد این مرکز بهترین نمونه های تیغ را با کیفیت ممتاز و نازل ترین قیمت ها عرضه می کند.