تیغ جراحی شماره ۱۱

تیغ جراحی شماره ۱۱ یکی از معروف ترین و پرکاربردترین نوع تیغ های جراحی می باشد که برای عمل‌های جراحی سرپایی و همچنین ایجاد شکاف های سطحی از آن استفاده می نمایند. تیغ جراحی از جنس موادی مانند استیل می باشد. بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع تیغ جراحی پس از تولید این محصولات آن را به قسمت ایزوله فرستاده و همچنین تیغ های جراحی را استریل می نمایند. بنابراین شما می توانید از کیفیت و بهداشتی بودن آن اطمینان کافی را داشته باشید. خرید مستقیم تیغ جراحی شماره ۱۱ برای مشتریان داخلی و همچنین خارجی امکان پذیر است.

تیغ جراحی شماره ۱۱

قیمت دسته تیغ جراحی شماره ۳

قیمت دسته تیغ جراحی شماره ۳ برای استفاده برخی از تیغ های جراحی در هنگام عمل های سرپایی و یا عمل های جراحی سنگین نیاز به دسته های مخصوص می باشد، دسته تیغ شماره ۳ برای تیغ های مختلف کاربرد دارد، که از جمله مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد؛

  • تیغ شماره ۹
  • تیغ شماره ۱۰
  • تیغ شماره ۱۱
  • تیغ شماره ۱۲
  • تیغ شماره ۱۵

عوامل بسیاری بر قیمت دسته شماره ۳ تاثیر گذار می باشد، مهمترین عامل روش خرید است، وجود واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف کننده باعث افزایش قیمت این محصول می شود.

در زمان گذشته انواع دسته تیغ جراحی از کشورهای همسایه وارد ایران می شد، که قیمت آنها بسیار بالا بود، اما امروزه تولید کنندگان داخلی توانسته اند، بهترین نوع دسته تیغ جراحی شماره ۳ را در سطح کشور تولید نمایند که قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر می باشد و کیفیت آن نیز نسبت به رقیبان خارجی بهتر است.

هرچه میزان تولیدات داخلی افزایش یابد بنابراین دسترسی مشتریان به دسته تیغ جراحی نیز کار آسانی تر خواهد بود. کارخانه های تولیدکننده اقدام به تولید انواع دسته تیغ جراحی شماره ۳ به صورت انبوه نموده اند، با وفور دسته تیغ در بازار قیمت آن نیز کاهش یافته است.

نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است که ما نتوانیم قیمت دقیق انواع دسته تیغ جراحی شماره ۳ را به صورت آنلاین و روزانه در وبسایت درج نماییم، شما می توانید برای آگاهی دقیق قیمت انواع دسته تیغ جراحی با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

تیغ جراحی مارتین

تیغ جراحی مارتین برندهای بسیار زیادی در زمینه ارائه انواع تیغ جراحی فعالیت دارند در این میان تیغ جراحی مارتین کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین مورد تایید وزارت پزشکی قرار گرفته است.

نکته جالب درباره انواع تیغ جراحی مارتین جنس بدنه این محصول می باشد، مهندسان از بهترین آلیاژ های درجه یک در فرایند تولید انواع تیغ جراحی استفاده می کنند، برخی از تیغ های جراحی مارتین چند بار مصرف می باشند و به دلیل تولید از آلیاژهای درجه یک شما می توانید، قسمت سری آن را تیز نمایید.

برند مارتین در زمینه تولید انواع تیغ های جراحی فعالیت گسترده‌ای داشته است و کیفیت این محصولات نسبت به رقیبان خارجی نیز بسیار بالاتر می باشد.

انواع تیغ جراحی مارتین به صورت تکی و همچنین پک های کامل ارائه می شود، جراح می توانید با تهیه و خرید پک کامل تیغ جراحی به راحتی انواع عمل های جراحی سخت و طولانی را انجام بدهد، کیفیت این محصولات سبب شده است که هیچ گونه آسیبی به پوست بدن افراد وارد نشود.

شرکت مارتین نه تنها در زمینه ارائه انواع تیغ در جراحی در سایز ها و مدل های مختلف فعالیت دارد، بلکه دسته های تیغ جراحی را نیز تولید نموده است که تمامی این محصولات در سطح استاندارد جهانی می باشند.

تیغ جراحی مناسب حجامت

تیغ جراحی مناسب حجامت حجامت یکی از راحت ترین روش های پزشکی برای خروج خون سیاه و همچنین مواد آلوده در بدن می باشد که در طب سنتی از این روش به وفور استفاده می شود، البته یکی از مهمترین موارد برای انجام حجامت انتخاب تیغ جراحی مناسب است،

برای مکش خون سیاه در بدن عموماً جراحت بسیار کوچکی در ناحیه پشت کمر ایجاد می‌نمایند بنابراین نوع تیغ جراحی نیز باید دارای لبه بسیار تیز باشد.

بزرگترین مراکز انجام دهنده حجامت، عموما از تیغ جراحی شماره ۱۱ استفاده می نمایند. تیع شماره ۱۱ برای ایجاد خراش و همچنین برش های سطحی کاربرد بسیار زیادی دارد و در قسمت انتهای آن نیز یک انحنای کوچک ایجاد شده است که باعث می‌شود، پزشک بتواند به راحتی از تیغ جراحی استفاده نماید.

تیغ جراحی دیجی کالا

تیغ جراحی دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین شرکت ها در زمینه ارائه تیغ جراحی دیجی کالا می باشد، این مرکز اقدام به ارائه انواع تیغ های جراحی به صورت یکبار مصرف و همچنین چند بار مصرف نموده است.

شرکت دیجی کالا دارای تایید نشان برتر فروش اینترنتی می باشد و در چندین سال اخیر جزء بزرگترین شرکت های معتبر شناخته شده است، تمامی کلینیک ها و همچنین بیمارستان‌ها می‌توانند به صورت مستقیم انواع تیغ جراحی دیجی کالا را تهیه نمایند.

شرکت دیجی کالا در طول سال نیز تخفیفات بسیار ویژه ای را برای مشتریان در نظر می‌گیرد، اگر شما از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دیدن نمایید می توانید از زمان فروش فوق العاده نیز با خبر بشوید و انواع تیغ جراحی را با قیمتی مقرون به صرفه تر از نظر اقتصادی سفارش بدهید.

علت اصلی کاهش قیمت انواع تیغ جراحی توسط شرکت دیجی کالا حذف تمامی واسطه ها می باشد، در واقع پس از ثبت درخواست خرید شما مستقیما انواع تیغ جراحی را از کارخانه‌های تولیدکننده خریداری می نمایید.

مهمترین ویژگی شرکت دیجی کالا، ارائه ضمانت نامه می باشد و همچنین در صورت هرگونه آسیب و یا اشکال در تیغ های جراحی شما می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن این محصولات را مرجوع نمایید.

مدل های تیغ جراحی ارائه شده بسیار زیاد می باشد، بنابراین ما کاتالوگی را طراحی نموده ایم و همچنین تصاویر انواع تیغ جراحی به همراه ویژگی و کاربرد آن را در وب سایت خود درج نموده ایم و شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر از وب سایت اینترنتی ما دیدن نمایید.

همچنین نظرات کاربران و مصرف کنندگان در سایت دیجی کالا ثبت شده است که شما می توانید از نظرات کاربران نیز در هنگام تهیه و خرید انواع تیغ جراحی استفاده نمایید.

در هنگام ثبت درخواست خرید انواع تیغ جراحی شما می توانید محل مدنظر خود را نیز ثبت کنید و این محصولات را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید، ما در زمینه حمل و نقل از بهترین بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی استفاده می نماییم تا کیفیت تیغ جراحی هیچگونه تغییری نکند.

انواع تیغ جراحی ارائه شده توسط شرکت دیجی کالا متنوع و مختلف است که پرفروش ترین آنها موارد زیر می باشد؛

  • تیغ جراحی شماره ۱۰
  • تیغ جراحی شماره ۱۱
  • تیغ جراحی شماره ۱۵
  • تیغ جراحی شماره ۲۰